Це історія створення фільму «Голос у пустоті» давніми співробітниками Мігель Ортега та Тран Ма, які використовували ZBrush щоб розповісти темну історію сестринства.
Мігель Ортега та Тран Ма створюють фільми з яскравими візуальними ефектами, розповідаючи історії, що відбуваються у світах, які стали можливими завдяки широкій уяві та знанню інструментів, які вони використовують. Створений як казка, їхній зворушливий короткометражний фільм «The Voice in The Hollow» повністю написаний мовою суахілі та розповідає історію сестер Ала та Коа, які виявляють давню злу сутність у западині африканської савани.
З персонажами, розробленими в ZBrush , захопленням руху, створеним за допомогою костюма Xsens, динамікою тканини Marvelous Designer, освітленням і рендерингом у Unreal, фільм є справжнім комп’ютерним дивом і
Ортега родом із Боготи, Колумбія, і переїхав до США, коли був дуже маленьким. Ще в дитинстві він знав, що хоче продовжити кар’єру в анімації та візуальних ефектах. Він завжди був великим фанатом Рея Гарріхаузена, «Зоряних війн» і фільмів Діснея, що підживило його пристрасть до цієї індустрії.
Після навчання в Gnomon School of VFX у Лос-Анджелесі він став модельєром і художником текстур для таких компаній, як Luma, Rhythm and Hues, Lightstorm, Tippett, CafeFX і Digital Domain.
15 років тому Мігель Ортега та Тран Ма створили короткометражний фільм під назвою « Green Ruby Pumpkin » і відтоді працюють разом. Тоді їх навички обмежувалися моделюванням і текстуруванням, і цей досвід став для них тренінгом.
Зараз вони пишуть все разом, а Тран бере на себе роль художника-постановника та головного моделювача істот для всіх наших фільмів. Він режисер і супервайзер VFX, і його команда невелика, тому всі вони повинні бути здатні виконувати будь-які завдання, які постануть перед ними.
Як була придумана концепція «The Voice in the Hollow»?
Враховуючи важкі часи, з якими ми всі зіткнулися під час пандемії, Оргега хотів розповісти темну байку. Під час карантину він заглибився в кіно 1970-х років, особливо в жанри жахів і вестернів, які є його улюбленими жанрами.
Ортега використовував ZBrush для створення персонажів фільму.
Він захопився італійськими фільмами «Джалло» Маріо Бави та Даріо Ардженто, а також спагетті-вестернами Серджіо Корбуччі. Особливо його надихнув фільм «Велика тиша» з його надзвичайно похмурим фіналом. Ортега вирішив поєднати цю естетику з біблійною історією про Каїна та Авеля, і так народився «Голос у пустоті».
Що щодо візуального стилю фільму?
Спочатку команда планувала, щоб на дизайн сильно вплинули африканські традиції, але в підсумку перша версія фільму виглядала як малобюджетна версія «Короля Лева». У результаті команда вирішила змінити підхід і черпати натхнення у науково-фантастичному мистецтві та кіно 1970-х років. Використання Маріо Бава та Даріо Ардженто основних кольорів у фільмі жахів вражає, і саме такий стиль було вирішино використати це в фільмі.
Як засновник школи Gnomen Алекс Альварес залучився до проекту?
Алекс був неймовірним прихильником і другом як для Ортего, так і для Тран Ма вже більше 17 років. Він був учителем Ортего у Gnomon, і навіть до цього Ортего дивився його підручники на касетах VHS. Протягом багатьох років Алекс постійно підтримував команду, і всі вони були безмежно вдячні за непохитну підтримку, яку Алекс надає.
Трохи більше року тому він подарував команді неймовірну можливість співпрацювати над короткометражним фільмом, продюсерами якого були Гномон і сам Алекс. Хоча це не був студентський проект, їм пощастило отримати допомогу від двох надзвичайно талановитих студентів Gnomon.
Деякі способи використання ZBrush для фільму.
Всі члени команди прагнули стилю грубо вирізаного вручну дерева, і система Dynamesh у ZBrush виявилася ідеальною як для створення персонажів, так і для створення об’єктів середовища. Деякі частини були повністю скульптуровані в ZBrush, а інші були створені шляхом збирання елементів у комплекті та відсканованих ресурсів із Megascans.
Ортега використовував Dynamesh ZBrush для створення об’єктів персонажа та середовища.
Деформатор Bend Curve та інші інструменти деформації були надзвичайно потужними, дозволяючи змінювати форму 17 мільйонів сканів багатокутників і створювати різні об’єкти, такі як човни, будинки та мости. Без ZBrush досягнення цих речей було б неможливим.
Тонкі деталі були виліплені на новій сітці.
Вони також змішували та змішували скани, зберігаючи текстури за допомогою системи PolyPaint ZBrush , усуваючи будь-які проблеми щодо збереження UVs. Також вони використовували PolyPaint для малювання карт кольорів вершин для використання в Unreal.
Після того, як команда обробила активи, вони використали ZRemesher для ретопологізації об’єктів, а потім повторно спроектували скульптурні та текстуровані деталі на нову сітку.
У випадках, коли ресурси зазвичай були занадто важкими для UVs, ZBrush виявився порятунком, обробляючи щільну геометрію та дозволяючи їм робити UVs без жодних проблем. Були випадки, коли їм потрібно було налаштувати кольори місцевості, і оскільки багато ресурсів мали однакові UVs, PolyPaint запропонував альтернативний підхід для створення варіацій шейдерів у Unreal.
Ортега використовував PolyPaint в Unreal для створення власних кольорів для рельєфу.
Роль захоплення руху в проекті.
Зйомка руху була для команди новим досвідом, і вони використовували Xsens для зйомки тіла та MocapX із шоломом Radical Variance для зйомки обличчя. Актриса Кейтлін О’Коннелл займалася всіма виступами жіночого тіла мокап, а Ортега взяв на себе всі виступи чоловіків.
Запис голосу на суахілі виконали актори з Танзанії та Кенії, а Ортего був голосом демона. Оскільки їх африканський акторський склад не мав доступу до необхідного мокап-обладнання для зйомки їх обличь, і команда не могли собі дозволити туди поїхати, Ортего взявся за завдання запам’ятати всі діалоги на суахілі. Ортега вивчив суахілі напам’ять і сам виконував міміку.
Після того, як Ортего оволодів діалогами, він сам виконував усі перформанси обличчя, забезпечуючи бездоганну синхронізацію з їхніми попередньо записаними репліками. Зробити це було досить складно, але тепер команда пишається результатом і, як бонус, тепер Ортего трохи знає суахілі.
Що можна порадити тому, хто намагається взятися за такий проект?
За словами Ортего, приступаючи до будь-якого проекту, важливо пам’ятати про свої обмеження. Створення короткометражного фільму може зайняти неймовірно багато часу, і якщо ви не можете повністю присвятити себе цьому, легко стати приголомшеним і зрештою взагалі відмовитися від проекту.
Іноді краще вибрати простішу концепцію, яку ви можете реалістично завершити, а не братися за надто амбітну ідею, яка може ніколи не побачити світ. Пам’ятайте, що важливо знайти правильний баланс між своїми прагненнями та наявними ресурсами.
Що таке ZBrush?
ZBrush — це програма для 3D-моделювання, розроблена компанією Pixologic (входить до складу групи компаній Maxon). Її особливістю є імітація процесу «ліплення» 3D-скульптури, що поєднується з двигуном 3D-рендерингу в реальному часі. Це значно спрощує створення 3D-об’єктів.
Ось деякі ключові характеристики ZBrush:
- Скульптування: ZBrush пропонує широкий спектр інструментів для ліплення, текстурування та розфарбування 3D-моделей.
- Динамічна тесселяція: ZBrush використовує динамічну тесселяцію, що дозволяє вам змінювати рівень деталізації вашої моделі в реальному часі.
- Мультирезолюція: ZBrush дозволяє вам працювати з моделями різної роздільної здатності, що робить процес моделювання більш гнучким.
- 3D-малювання: ZBrush пропонує інструменти для 3D-малювання, що дозволяє вам створювати текстури та малювати на 3D-моделях.
- Рендеринг: ZBrush має вбудований двигун рендерингу, який дозволяє вам візуалізувати ваші моделі в реальному часі.
ZBrush використовується в багатьох галузях, таких як:
- Ігрова індустрія: ZBrush використовується для створення персонажів, ігрових середовищ та реквізиту.
- Кінематограф: ZBrush використовується для створення візуальних ефектів, персонажів та анімації.
- Анімація: ZBrush використовується для створення 3D-мультфільмів та анімаційних роликів.
- Дизайн: ZBrush використовується для створення 3D-моделей продуктів, ювелірних виробів та інших об’єктів.
ZBrush — це потужний інструмент, який може використовуватися як професіоналами, так і початківцями. В Україні ZBrush та інші інструменти мультимедіа постачається компанією Ідеалсофт.