Продовжуємо ділитися секретами створення персонажей за допомогою програмного забезпечення Maxon. Сьогодні поговоримо про створення Арлонга, пилкоподібної людини-риби з «One Piece».
«One Piece» — це екранізація бестселера манги Ейітіро Ода для Netflix. Дія розгортається у фантастичному світі, населеному людьми, тваринами та монстрами. Серіал розповідає про пригоди Піратів Солом’яного Капелюха, які шукають легендарний скарб One Piece.
Перший сезон включав вісім епізодів. Над створенням персонажей працював художник Джако Сніман та його компанії Dreamsmith , які вже відомі за «Божевільним Максом: Дорога люті» та «Виховані вовками».
Тож яким був їхній цифровий робочий процес, який використовує ZBrush для розробки концепцій персонажів, створення остаточних скульптур і проектування систем форм, що дозволяє команді 3D-друкувати, малювати та застосовувати масок та накладок для акторів (у компанії їх називають «протези»). Зокрема, як вони створили персонажа поганого хлопця, Арлонга, який має дуже яскравий ніс?
«One Piece» — це унікальний світ із дуже дивними персонажами, які поєднують риси тварин і людей. Митців попросили розробити всі концепції «протезування» персонажів, скульптур та виготовлення форм для шоу, включаючи друк, складання, лиття, фарбування, підгонку та макіяж.
У Dreamsmith створили близько десяти повних «протезних» персонажів, включаючи головного поганого хлопця Арлонга та двох його поплічників. Також зробили пуловери-маски та тонші протези, зокрема металеву щелепу, риси золотої рибки та щурячі вуса для інших персонажів.
Dreamsmith зробив протези всього тіла для Арлонга (посередині), людини-пилозубої акули, Курубі (ліворуч) людини-ската манти та Чу (праворуч) людини-риби, яка плюється. Також тут зробили 26 пуловерних масок для банди риболюдей Арлонга.
Ранні розмови та концепції стосувалися пошуку балансу між стилем манги та реальним світом, а також гіперреалізмом і перебільшеними мультяшними рисами, такими як розмір плавників і зябер, металева щелепа та зубчастий ніс Арлонга. Допомогло те, що сам автор манги, Ода-сенсей, був частиною виробничої групи та схвалив усі адаптації та проекти.
«Протез» металевої щелепи був створений з багатокутників і готов до друку. Ось що митці кажуть про свій свій процес створення Арлонга, людини-пилозубої акули:
«Ми виліпили усіх персонажів у ZBrush на основі розмов і згадок під час підготовки до виробництва. Допомогло те, що було прийнято рішення зберегти світ і персонажів у людському масштабі. Ми адаптували зріст Арлонга та довжину його пилоподібного носа, щоб зробити його більш правдоподібним як напівлюдину. Далі створили серію блок-аут дизайнів, щоб показати різні варіанти, перш ніж актор був обраний, і остаточний вигляд був затверджений».
Повний «протез» Арлонга включає спинний плавник, зябра на шиї, зубчастий ніс, перетинчасті пальці та зубчасті зуби акули. Повнокольорові рендери протезних конструкцій були створені для вивчення ідей і полегшення процесу затвердження сердитої риболюдини від концептуального дизайну до остаточного застосування протеза.
Щойно актор був обраний, розробники отримали повне 3D-сканування його тіла. На основі цих даних потім створили остаточну цифрову скульптуру з усіма елементами протезів і костюмом з використанням пензлика 3dcw Fill Шейна Олсона, щоб очистити необроблені файли 3D-сканування. Він усереднює поверхневий шум, згладжуючи складки біля піків, не руйнуючи дані навколо них. Це дуже добре для видалення шумної поверхневої текстури зі сканування, зберігаючи анатомічні дані, дозволяючи створити точне та реалістичне уявлення про те, як виглядає остаточний персонаж.
Щоб швидко отримати реалістичну шкіру на перетинчастих руках, були перенесені текстури шкіри з 3D-сканованих сіток високої роздільної здатності з Ten24 і спроектовані їх на свої 3D-скульптури за допомогою плагіна ZWrap. Текстура сітки між пальцями була виліплена вручну в ZBrush.
Після схвалення персонажа, розробники розділили цифрову скульптуру на секції на основі обмежень щодо складності та розміру принтерів. У Арлонга було три частини — його обличчя, шия та наддовгий ніс, який був приклеєний під час нанесення. Спинний плавник, перетинчасті руки та зуби істоти також мали власні форми.
Інструменти для твердої поверхні в ZBrush неймовірні для виготовлення цифрових форм. У Dreamsmith часто використовують функцію Dynamic, де у вас є площина, якій ви можете легко додати товщину. Наприклад, щоб розділити форму на секції, додаємо лінію розрізу за допомогою площини, яку згинаємо та формуємо. Потім натискаємо кнопку Dynamic, щоб створити для нього товщину. Протези сформовані з тонкими, як папір, краями, щоб вони бездоганно змішувалися зі шкірою, а інструмент Dynamic дає контроль над допуском і точність, необхідні для цього.
Система лицьової форми Арлонга з невеликими випускними отворами (ліворуч) дозволяє виходити повітрю, коли вона наповнюється силіконом. Фрагменти були надруковані у формі трикомпонентної силіконової матриці перед додаванням носа та фарби.
Щоб дуже просто розбити процес, у Dreamsmith створили рядок логічних операцій, додаючи бюст людини, скульптуру та всю іншу відповідну інформацію. Потім обережно розділили зліпок на менші частини, щоб його можна було легко відкрити після відливання остаточного протеза. Форма друкується протягом кількох днів, перш ніж очистити, зібрати та запустити в майстерню.
Одноразовий протез обличчя був інкапсульований у вініловий пластик, щоб створити бездоганну суміш на шкірі актора.
За словами художника і керівника проекту Снаймана «Це було великою відповідальністю віддати належне цим культовим персонажам перед шанувальниками. Я думаю, що ми створили правдоподібних персонажів, які залишилися вірними світу манги та аніме. Я пишаюся своєю командою та нашим робочим процесом, який підтримує художників і техніків, особливо моєю командою на знімальному майданчику, якій довелося виконувати незліченну кількість годин протезування, щоб все це виглядало неймовірно на камеру».
Підводячи підсумки, залишається додати, що ZBrush від Maxon — це провідна програма для 3D-скульптури, яка перетворює процес створення моделей у захоплюючу подорож, дозволяючи реалізувати найсміливіші творчі ідеї. Тож не витрачайте час, а отримайте безкоштовну тестову версію аби розпочати свій власний творчий проект. Як це зробити? Компанія Ідеалсофт надає безкоштовні консультації щодо цього та багатьох інших програмних рішень.
@Усі зображення належать Netflix